fredag den 19. oktober 2007

Blandet Billeder :)

Alle udvekslingsstudenter i 4540


Lidt flere billeder af mit hus her :)





Mig der holder en slange (hvis ikke det kan ses :D) til det første gruppemøde



Alle dem der var hos os til den første barbeque vi havde :)

En masse billeder af mit første hus :)



Hej alle i DK og andre exchange students

Det er nu gået lidt mere end et måned siden min sidste rapport, så der er selvfølgelig sket store fremskridt :), mit sprog er blevet meget bedre altså det er stadig ikke særlig godt, men jeg forstår meget af hvad de siger og jeg kan give korte svar og spørgsmål, så det er meget godt :)

I det sidste måned har jeg været en uge i Sao Paulo, hvor jeg har boet hos den pige der kommer til mit hus i dk til januar, og hun virker rigtig sød, og selve byen er rigtig fed, slet ikke som jeg havde forventede, der er utrolig åben og meget stor, med en masse gode butikker, og jeg kunne sagtens gå rundt på gaden, uden at blive overfaldet hehe :D, og så var vi til fodbold kampe :D, Sao Paulo vs. Corinthians desværre tabte sao paulo, men det var stadig ret fedt :), så var vi også på stranden i 3 dage, hvilket var super lækkert, det minder enlig ret meget om danmark den strand jeg var på, udover at vandet var dejligt varmt :)
eller har det bare været stille og roligt, har været til lidt fest rundt omkring, og så er jeg begyndt at gå ned i cluben hver dag, for at træne og mødes med mine amigos fra skolen muito legal.

Kan ikke lige komme på mere spændende ting jeg har lavet, men hvis det er kan i bare efterlade en kommentar til mit indlæg så skal jeg nok svare på det, her om lidt skal jeg til rotary møde men alle andre udvekslingsstudenter i mit distrikt, skulle rigtig havde været kørt 14.45 men nu bliver det klokken 18.00 så kommer lidt forsent, men det er jo Brasilien :)

Jeg vil ligge nogle billeder om senere :)
(Evt skriv billede ønsker i kommentaren :D)


Hilsen Rasmus