lørdag den 23. februar 2008

Julemaden

Så er jeg kommet tilbage og skal igang med at lægge lidt ting ind :D

Billeder fra min fars familie :) den 24. december :)








Massere af ris :P


















Billeder fra den første juleaften hos min morsfamilie









Nordøst billeder


Alle mine billeder fra nordøst kommer ikke til at ligge på denne side, fordi jeg har taget over 1300 billeder, og det tager for lang tid at sotere i dem, jeg vil derimod ligge dem op i en rar fil :)

Så er filen oppe :)

http://rapidshare.com/files/94381355/Nord_st.rar - ca 86 mb :)

Det at downloade der fra er ikk så svært i skal bare downloade some free user :)

Passworded til filen skal i spørge mig om, da jeg ikke gider alle kan kigge i mine billeder :)