Her er så mine billeder fra vores 2. gruppemøde, hvor vi blandt andet var ude og se en sukker fabrik
I denne blog vil jeg løbende fortælle om hvad jeg går og laver, i stedet for mails
tirsdag den 11. december 2007
Billeder fra vores 2. gruppemøde
Her er så mine billeder fra vores 2. gruppemøde, hvor vi blandt andet var ude og se en sukker fabrik
Billeder fra Sao Paulo stadion :)
mandag den 5. november 2007
fredag den 19. oktober 2007
Blandet Billeder :)
Abonner på:
Opslag (Atom)








