tirsdag den 11. december 2007

Billeder fra vores 2. gruppemøde














































Her er så mine billeder fra vores 2. gruppemøde, hvor vi blandt andet var ude og se en sukker fabrik

Billeder fra Sao Paulo stadion :)

Her er lidt billeder fra da jeg var i sao paulo, desværre havde jeg ikke mere strøm på mit kamera så det blev kun til en smule billeder fra en fodbold kamp :)