Rasmus's år i Brasilien
I denne blog vil jeg løbende fortælle om hvad jeg går og laver, i stedet for mails
tirsdag den 29. april 2008
Side Flyttede
Hej alle sammen
Jeg har flyttede min blog, derfor der er ikk er kommet nye indlaeg her inde :)
Den nye kan ses paa
www.RasmusLarsen.dk
Og billeder paa
www.RasmusLarsen.dk/gal
-- Link findes ogsaa paa forsiden
Rasmus Larsen
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)