tirsdag den 11. december 2007

Billeder fra vores 2. gruppemøde














































Her er så mine billeder fra vores 2. gruppemøde, hvor vi blandt andet var ude og se en sukker fabrik

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Rasmus

Det er dejligt at se og læse, at du har det godt og er ved at blive en haj til Portugisisk. Vi er ved at lade op til julen, som vi holder derhjemme. Torben, Emil, Esther, Farmor (Lærke og Rikkes mormor) og Torben kommer, så det bliver rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig til at læse mere og se flere billeder.
Kh Dorthe

Anonym sagde ...

hej Rasmus
Det er nogle fine billeder du har lagt ud, men tekst til billederne mangler vi, men vi tror du snart laver nogle nu hvor du holder sommerferie, rigtig god ferie og god tur, pas godt på dig selv.

Kærlig hilsen morfar og mormor

Anonym sagde ...

Kære Rasmus
Tak for julegaver med billeder af dig så nu hænger du på vægen.NUer det jo snart nytår og tid for at skyde krudt af. Hvordan skal i også det hos din familie? Jeg har lige set de sidste billeder du har lagt ind det er nogle flotte biler.Var det spændende at se hvardan der laves sukker,vi har smagt saften der presses ud af rørerne da vi var i Thailand.Kan du nu have et GODT NYTÅR Knus fra Bent og Sonja