Det er dejligt at se og læse, at du har det godt og er ved at blive en haj til Portugisisk. Vi er ved at lade op til julen, som vi holder derhjemme. Torben, Emil, Esther, Farmor (Lærke og Rikkes mormor) og Torben kommer, så det bliver rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig til at læse mere og se flere billeder. Kh Dorthe
hej Rasmus Det er nogle fine billeder du har lagt ud, men tekst til billederne mangler vi, men vi tror du snart laver nogle nu hvor du holder sommerferie, rigtig god ferie og god tur, pas godt på dig selv.
Kære Rasmus Tak for julegaver med billeder af dig så nu hænger du på vægen.NUer det jo snart nytår og tid for at skyde krudt af. Hvordan skal i også det hos din familie? Jeg har lige set de sidste billeder du har lagt ind det er nogle flotte biler.Var det spændende at se hvardan der laves sukker,vi har smagt saften der presses ud af rørerne da vi var i Thailand.Kan du nu have et GODT NYTÅR Knus fra Bent og Sonja
3 kommentarer:
Hej Rasmus
Det er dejligt at se og læse, at du har det godt og er ved at blive en haj til Portugisisk. Vi er ved at lade op til julen, som vi holder derhjemme. Torben, Emil, Esther, Farmor (Lærke og Rikkes mormor) og Torben kommer, så det bliver rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig til at læse mere og se flere billeder.
Kh Dorthe
hej Rasmus
Det er nogle fine billeder du har lagt ud, men tekst til billederne mangler vi, men vi tror du snart laver nogle nu hvor du holder sommerferie, rigtig god ferie og god tur, pas godt på dig selv.
Kærlig hilsen morfar og mormor
Kære Rasmus
Tak for julegaver med billeder af dig så nu hænger du på vægen.NUer det jo snart nytår og tid for at skyde krudt af. Hvordan skal i også det hos din familie? Jeg har lige set de sidste billeder du har lagt ind det er nogle flotte biler.Var det spændende at se hvardan der laves sukker,vi har smagt saften der presses ud af rørerne da vi var i Thailand.Kan du nu have et GODT NYTÅR Knus fra Bent og Sonja
Send en kommentar