Hej Ramus, du kan tro vi følger med på din nordøst tur, det er rigtigt dejligt at se hvor sjovt i har det og hvor meget i oplever det er noget du aldrig vil glemme.Lina er en rigtig sød pige og meget snakkende så hende skal vi alle nok blive glad for. Vi ses og fortsat god tur.Kærlig hilsen Mormor
1 kommentar:
Hej Ramus, du kan tro vi følger med på din nordøst tur, det er rigtigt dejligt at se hvor sjovt i har det og hvor meget i oplever det er noget du aldrig vil glemme.Lina er en rigtig sød pige og meget snakkende så hende skal vi alle nok blive glad for. Vi ses og fortsat god tur.Kærlig hilsen Mormor
Send en kommentar