Rasmus's år i Brasilien
I denne blog vil jeg løbende fortælle om hvad jeg går og laver, i stedet for mails
lørdag den 23. februar 2008
Julemaden
Så er jeg kommet tilbage og skal igang med at lægge lidt ting ind :D
Billeder fra min fars familie :) den 24. december :)
Massere af ris :P
Billeder fra den første juleaften hos min morsfamilie
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar